ni kommer alltid vara nummer 1 för mig


frida jenssen
vi har en massa minnen tilsammans.
men det har varit lite spänt mellan oss på sistonde.
men vi har lovat varandra att alltid vara bästavänner.
utan dej kommer jag inte klara mej
du är luften jag andas.
du är världens bästavän.


ebba flodin.
vi har bara träffats en gång
men det är som om vi har känt varandra hela livet.
du finns alltid där för mej när jag behöver någon.
du är den som säger saker när jag behöver dom mest.
du är som en liten lillasyster för mej.
jag lämnar dej aldrig, vill inte fölora dej!


cajsalisa
vi har varit en gång och träffats en gång.
glömmer aldrig verket, ahaha jag o min hiss du vet (a)
kärlek detdär!
men du är en så sjukt underbar vän man inte vill mista.
vi har bråkat lite, men inte så jätte mycket
utan dej klarar jag mej inte
du är min andra halva
men framför allt den bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0