borlänge med bäääästa!

hejpåer!
tänkte göraa ett sånthära mitteninlägg (a)
har precis nyss kommit hem från borlänge.
åkte dit vid 11, för ja vaknade rätt tidigt.
thereses mamma skulle skjutsa oss, men de blev inte så.
så vi tog bussen vid 11. och jag hade typ allsång med mig själv.
och de var bara jag o tess som prata (a)
aja, men sen kom vi dit, gick direkt o åt var as hungrig ju.
sen gick vi på toa, sen börja vi shopppa.
vi hade as kul, sen lämna vi in grejerna i skåpet för vi hade handlat klart.
betalade 40 kronor -.-
aja, men sen gick vi bara runt och vi satte oss, och jag börja garva
så jag grät haha, så mitt smink rann :(
aja, sen skulle vi gå tillbaka då satt de 2 killar där, som va as söta.
dom ba : hej
vi ba : hej
och sen så låste vi upp låset
och dom ba : hejdå
vi ba : hejdå
och dom ba : hejdå
och sen forstattte dom -.-
aja, sen gick vi till bussen satt där o snacka typ 40 min innan bussen gick
sen vare as mycke folk på busssen, och typ as söta killar
och jag typ ramla nästan hade inge bälte på mig (a)
och jag sjöng : mikrofronkåt, och sen märkte vi att de var bara vi som snacka
så vi börja asgarva xd
aja, men sen gick typ alla av då satte vi oss bak, och dom hade en toalett
så therese skulle kissa, och då ramla hon av toaletten och jag börja garva.
aja men nu orkar jag inte skriva mera.
var hemma vid halv 9 typ.
fick med mej
linne
skor
mösssa
pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0