2011

hejhej.
har precis kommit hem från joline, blev att jag stannade kvar rätt länge.
vi gick iaf och mötte bella igår vid typ 11 sen stack vi till hennes gata
och där vare massa som sköt raketer typ sebbe jonte o blabla.
vet inte vad alla heter ;)
men sjukt kul hade vi iaf fast de snöa och var jätte kallt.
sen stack vi hem vid ungefär halv 1
tack för kvällen alla som var med (L)
jag somnade vid ungefär 3, häähä :)
vi gick upp o käka frukost typ halv 2, panpizza :d
sen fixa vi oss, och sen mötte vi bella va med henne en stund.
sen åkte jag joline hennes mamma & pappa till stan o köpte godis.
sen skjutssa dom hem mig :)
kommer nog bilder senare, om joline loggar in o vill skicka dom!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0