nyååååår

förlåt om jag inte har skrivit något
men pappas internet slutade fungera i förr går -.-
snacka om daaamp jag fick ! :(
och sen funka de inte igår innan jag skulle till gävle o kika match.
menmen..
vi åkte ungefär vid 2, och vi var framme vid ungefär 5 :D
men de började vi typ 7 :d
och brynäs förlora med 2-3
ååååh lack man blev efter matchen :(
men brynäs i mitttt hjärta.
och kom hem vid 11, så hann inte blogga.
var inte alls trött, somnade vid 4 typ.
och mamma väckte mej vid halv 10, så vi drog ner på stan.
kom hem med :
- brunkräm
- trosor
- tröja
- en nät tröja
och idag äääre nyår, ska till mormor vid 2 och ska äta vid 3.
sen vid fem i fem tar ja bussen o åker tilllll joline & stannar kvar över natten.
kommer nog inte blogga där borta, eller jag vet inte ;)
men vi hörs nog på lördaag
men nu blev de ett långt inläggg:(
pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0