myyysigt

jahapp, då var jag hemma hos pappa just nu .
kom hit vid ungefär halv 4 ,
då var amanda ( 4 år ) och klara ( 2 år )
här,
dom ska visst sova här hhihi (a)
och dom har nyss hjälpt mig o städat rummet
som pappa bad mig att göra.
då skulle typ klara damsuga ..
klara : madde vill du veta en sak ?
jag : ja vadå ?
klara : jag har lärt mig skakarumpa och jag lärde thilde skakabajsrumpa
klara och madde : *asg*
har man inte söt ''syster '' ? :')
och sen hjälpte amanda mig med att byta sängkläder
och vi har nyss gjort lussebullar myyysigt!
och snart blir de tacos.
och klara ska sova i mitt rum, undra hur de kommer gå :o
men nu ska jag kila
pusshej

jag älskar er obeskrivligt mycke skitungar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0