MIN BÄSTAVÄN!


jag vill bara skriva om denna tjej som har gjort mitt liv till det bästa.
hon som har funnits där när allting har varit skit.
hon som har torkat mina tårar när jag har gråtit.
hon som har tagit upp mig när jag har ramlat.
jag vet inte hur jag skulle kunna beskriva henne.
hon är världens bästa, och det kommer hon alltid va i mina ögon.
mitt allt min stjärna och framför allt min bästabästavän!
jag kommer ihåg en dag i verket när joline hade åkt hem.
vi satt o snackade vid ett bord, hon verkligen förstog en.
jag tror aldrig någon som henne förstog mig så bra.
hon stöttade mig den dagen, vi båda hade det sämst.
men hon fanns verkligen där för mig, hon gedde sitt liv till mig.
jag kommer ihåg när du tänkte lämna mig.
jag var så fucking sur på dej, du var sur på mig.
vi skulle aldrig prata med varandra igen sa vi.
men själv innerst inne kunde vi verkligen inte leva utan varandra.
det gick inte en sekund ens tills vi blev vänner igen
jag lovar och svär på allting att jag aldrig lämnar dig.
du är guldvärd, ingen är perfekt men du är perfekt för mig och i mina ögon.
min perfekta bästavän, som är mitt liv som jag lever för.
'' om du dör tar jag livet av mig ''
jag älskar dig mest cajsalisa åkerlund!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0