kommer alltid minnas dagen

föörlåt om jag inte bloggade ngt innan jag drog.
men hade sjukt bråttom,
iaf kevin o joline hämtade mig ungefär vid 6.
och sen drog vi dit, då käkade vi typ julbord osånt.
sen blev de lite sång & dans, sjukt duuktiga!
och efter de kom tomten, HAHAHA!
alla ba : TOMTEN *KLAPP*KLAPP osv.
haha, grymt kul och sen börja de roliga!
DISCOT!
fifan vad vi dansade, de var jag joline mauham donna lina majlina oskar adde kevin & sebbe.
sen vare väll ngra mera också, alla stog typ i mitten o hoppa as högt
sen ställde jag mig på ett bord med ida och skrek allt jag hade : MIKROFRONKÅT!
haha, och nu när jag vaknade har jag träningsverk som fan!
gick upp halv 8 för vi ska ha utvecklingsamtal!
ååh jag vill inte ! :(
aja nu ska jag kila
pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0