förlåtförlåt..

förlåt verkligen om jag inte har bloggat.
men pappa har köpt en iPad , för ni som inte vet vad det är.
det är en stor iPhone men samtidigt en data med bara touch.
kan lägga ut en bild på den i nästa inläggg :)
och den går de inte att blogga på :/
och har inte orkat tagit fram hans bärbara, men jag klarar mig inte utan bloggen
så var tvungen att göra de.
har inte gjort så mycket idag, varit o handlat med pappa oså :)
på torsdag blir det hockey i gävle
BRYNÄS-MODO!
ni gillar'T
klockan 7 sååå sent, och sen dagen efter äre nyår, kommer väll hem vid 11.
så jag får köpa klänning i gävle i valbo, ska tvinga in pappa dit (a)
men nu ska jag gå o kila o kika tv med dom andra !
vi hörs kanske imorgon
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0