BINGOLOTTO!

rubriken kan tala (y)
sitter o spelar bingolotto, ganska kul fast njaa.
vinner ju ingenting , :(
förlåt om jag inte har bloggat något, men har inte orkat.
har också varit ute med isabella på stan en sväng.
var as mycket folk, sen drog vi o mötte rodelio erik & tobbe.
vi stog mest o prata , sen drog isabella hem
och sen drog jag hem, och vi var ute i flera timmar.
så när jag kom hem , tog jag mig ett bad, mina händer var helt blåa.
det var hur läskigt som helst, och nu börjar jag bli sjuk..
så jävla ont i halsen, fryser och är trött.
tänk om jag blir sjuk på nyår?!!!
det får jag inte bli, för då ska jag fira med bästavän!
aja men nu ska jag kila.
btw har klätt våran minigran, (a)
aja pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0