bara för jag e taggggad

tjeeenamors!
har precis käkat fika, för min mamma fyller år idag :)
grattis mamma jag älskar dig!
kom hem från skolan vid ungefär tio i 3
och på vägen hem hittade jag joline & adde en rosa pulka
så joline skulle sätta sig där i, och adde skulle dra henne
de var typ en liten nerförsbacke, och då satte jag mig på henne i pulkan
hon ba : MADDE DU MOSAR MIG!
och sen kommer rasmus bakifrån och vickar omkull pulkan
så jag o joline flyger av, och ligger och as garvar!
aja, det var iaf grymt kuul, de måste vi göra om!
men nu ska jag nog snart börja fixa mig
vetinte alls hur jag ska ha håret ikväll :s
jaja, blir väll platt eller ngt sååånt!
pusshej


Kommentarer
Postat av: Nathalie :D

pluttis då ;*

använder en volymaster :) <3

2010-12-16 @ 16:47:02
URL: http://nathalieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0